Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

Wij hebben meerdere concepten die we op meerdere locaties willen geven! Heb je een geschikte locatie dan ben je nu op de goede plek. 

EIGEN EVENTS


Fellow Events is meerdere concepten rijk en staat altijd open om nieuwe concepten groot te maken. Dit doen we door in te spelen op de actualiteit van nu, we kijken wat de doelgroep nodig heeft en daar spelen we op in. Dit doen we door goede voorbereiding, een strategisch plan, en vooral kijken wat de doelgroep mist. Voor elke doelgroep hebben we het perfecte concept klaarstaan!

'AANGESCHOTEN' is ons eerste concept die steeds maar groter word. `De doelgroep van dit concept is van 18 tot 25. Dit concept bestaat uit high segment urban-house Dj's. Dit is een garantie voor een top avond. Dave Roelvink, Tony junior, Trobi en vele andere artiesten hebben al op dit event gestaan.

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

'AANGESCHOTEN' is een concept voor de doelgroep 18 tot 25 jaar. Met urban-house muziek is dit een garantie voor een super leuke avond.  

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

'DOORGEDRAAID' is opgezet voor de vergeten doelgroep 17+, met vette Urban artiesten is dit een top concept.

'DOORGEDRAAID' Is een Urban concept waar leuke allround Dj's draaien die bezig zijn de top te behalen. Bij dit concept pakken we een doelgroep van 17+. Deze doelgroep wil graag uit, maar kunnen vaak vanwege hun leeftijd nog niet. Met goede marketing op social media is dit top voor deze leeftijdscategorie.

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

'MEGA PARK' is voor 18 tot 50 super leuk! Met biertafels, halve meters bier, grote bierpullen en de vetste decoratie kan dit concept tot een mega succes lijden. De doelgroep is zo groot waardoor je meerdere marketing technieken kan toepassen. Je kunt Nederlandstalig tot Duitse slager muziek draaien en iedereen vindt het leuk. In maanden als oktober-november-december is dit een groot succes.

'MEGA PARK' verruimt onze doelgroep en is voor elke leeftijd. Van Nederlandstalig tot Duitse slager muziek, het kan allemaal.
 

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

WE'VE LOST DANCING: Dit event is gericht op de doelgroep 30 tot 60, hier gebruiken we lokale dj's die bij deze doelgroep bekend zijn. Bij deze doelgroep pakken we ook een andere marketing strategie, de mond-tot-mondreclame is hier erg belangrijk.

Voor 'WE'VE LOST DANCING' zetten we lokale dj's in die de doelgroep van 30 tot 60 kent. Dit concept kun je al met een lage capaciteit rendabel maken.





DEFTIG: Wil je een gala organiseren om wat voor reden dan ook, dan is dit het perfecte concept! Dit heeft sfeer door het thema, iedereen in zijn 'DEFTIGSTE' outfit en de rode loper kan uitgerold worden. De marketing zal lopen via scholen in de omgeving om zo echt alles uit de kast te halen.

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

Heb jij een zaal/cafe of discotheek en wil jij de volledige verzorging uit handen geven, of wil jij iets samen met ons organiseren neem dan contact op #teamwork 

Instagram-post 1080x1080  px (3).jpeg

'DEFTIG' staat klaar voor elk gala die je maar kan bedenken, dit thema geeft sfeer door de aankleding van zaal en mens.